torsdag 4 oktober 2012

Hemmapressad juice och bloggstrul

Att göra hemmapressad juice är otroligt gott och en riktig C-vitaminkick. Igår gjorde vi juice på apelsiner och passionsfrukt. Kan behövas eftersom det är sjukstuga här.




Är det någon som har lite tips hur ni gör med era bloggar när ni skickar inlägg från telefonen. Tidigare har jag kunnat skicka text och bild med mail till bloggen från telefonen. Men den senaste tiden har det inte gått och det här inlägget har jag försökt skicka sex gånger innan jag fick starta datorn för att kunna få in det på bloggen. Det är väldigt irriterande att det inte fungerar eftersom de flesta inlägg handlar om vardagssituationer och då har man sin telefon med sig (inte kamera och dator). Jag undrar framförallt hur ni som har blogger som adress gör, eller om ni också har problem med det. Jag skickade mitt senaste inlägg förra tisdagen, men sedan i torsdags har det inte gått. Så frustrerande....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar